حفظ حریم شخصی

حفظ حریم خصوصی شما برای ما مهم است و ما متعهد هستیم که از حریم شخصی شما و اطلاعاتی که در ارتباط با این وب سایت و خدمات ارائه شده در این سایت به اشتراک می گذارید ، محافظت کنیم. حفظ حریم خصوصی شامل شرایطی است که در زیر به آن می پردازیم: (الف) چه اطلاعاتی را از شما گردآوری می کنیم. (ب) چگونه این اطلاعات را پردازش و مدیریت می کنیم (ج) اختیارات شما نسبت به حریم خصوصی چیست. حفظ حریم خصوصی بخشی از شرایط استفاده از این وب سایت است.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شخصی، اطلاعاتی است که به شخصی امکان می دهد شما را شناسایی و یا با شما ارتباط برقرار کند ، به عنوان مثال ، نام ، آدرس ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل و غیره. چه داده ای جمع آوری می شود؟ ما اطلاعات شخصی را که شما داوطلبانه، هنگام دسترسی به سایت یا استفاده از خدمات، به ما ارائه می دهید، جمع آوری می کنیم. اطلاعاتی که ممکن است جمع آوری کنیم شامل نام ، نام شرکت ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن و آدرس شما می باشد.

امنیت

لطفاً توجه داشته باشید که داده هایی که از طریق شبکه باز مانند اینترنت یا پست الکترونیکی منتقل می شوند ، ممکن است در دسترس همه قرار بگیرد. ما نمی توانیم محرمانه بودن هرگونه ارتباط و یا مطالبی که از طریق چنین شبکه های باز منتقل می شود را تضمین کنیم. هنگام افشای اطلاعات شخصی از طریق شبکه باز ، باید به این نکته توجه داشته باشید که به طور بالقوه در دسترس دیگران است و در نتیجه ، بدون رضایت شما می تواند توسط دیگران جمع آوری و استفاده شود. با اینکه اغلب اوقات، اطلاعات شخصی رمزگذاری می شوند، نام فرستنده و گیرنده نیست. بنابراین شخص ثالث ممکن است بتواند یک حساب بانکی یا یک ارتباطی که متعاقباً ایجاد می شود را ردیابی کند. حتی اگر فرستنده و گیرنده در یک کشور مستقر باشند ممکن است اطلاعات از طریق چنین شبکه هایی به طور مرتب و بدون کنترل به سایر کشورها نیز منتقل شوند ، از جمله به کشورهایی که از همان سطح محافظت از اطلاعات کشور محل اقامت شما برخوردار نیستند. داده های شما ممکن است در هنگام انتقال گم شود و یا ممکن است توسط احزاب غیرمجاز به آنها دسترسی پیدا شود. ما هیچ گونه مسئولیتی در مورد صدمات مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از فقدان هرگونه محتوا که به اطلاعات شخصی شما در طی فرایند انتقال اینترنت / شبکه محدود  می شود را نمی پذیریم. لطفاً اگر فکر می کنید این امر به دلایل امنیتی ضروری یا محتاطانه است ، از وسایل ارتباطی دیگر استفاده کنید.

کوکی ها

کوکی هایی که ما استفاده می کنیم برای کمک به شما در استفاده بهینه از سایت “پویش پارت” طراحی شده است اما اگر مایل به دریافت کوکی نیستید ، بیشتر مرورگرها به شما این امکان را می دهند تنظیمات کوکی خود را تغییر دهید تا کوکی ها را مسدود کنید. برای مسدود کردن کوکی ها ، می توانید با استفاده از تنظیمات مرورگر خود سایت را مرور کنید. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم پذیرش کوکی ها ، ممکن است نتوانید از عملکرد کامل سایت استفاده کنید. این تنظیمات به طور معمول در فهرست “گزینه ها” یا “تنظیمات” مرورگر شما پیدا می شوند.